Terkini | New

JAKEL KUALA LUMPUR Barulah Raya.

JAKEL BARULAH RAYA 

Jakel menganjurkan kempen JAKEL BARULAH RAYA yang pertama untuk tahun 2018 di Jakel Mall Kuala Lumpur, Majlis berkonsepkan sembang santai ini menampilkan kemunculan Duta Raya tahun ini antaranya Aaron Aziz, Nabil Ahmad, Scha Al Yahya, Awal Ashaari & Lara Alana (SchAwauara) dan Ayda Jebat. Turut memeriahkan kempen bertemu pelanggan peminat pada hari ini adalah keluarga popular Hanis zalikha, Hairul Azreen & Yusuf Iskandar serta selebriti "World's Funniest Person" iaitu Harith Iskander. 








Majlis santai ini turut dihadiri oleh Datuk Hj Mohamed Faroz Bin Mohamed Jakel, Pengarah Urusan Kumpulan Jakel. 
Kempen ini merupakan aktiviti wajib dalam kalendar promosi untuk memasarkan produk pakaian raya antara Duta Raya Jakel bersama pelanggan. 










Selain bertemu pelanggan Jakel, majlis ini dimeriahkan lagi dengan sesi lelongan jualan "Happy Hour" untuk koleksi pakaian raya dimana setiap Duta Raya Jakel akan mempromosi dan menjual koleksi pakaian raya mereka dengan harga runtuh untuk pelanggan Jakel. Jakel Mall Kuala Lumpur turut menghangatkan lagi kempen jualan hari raya pada hari ini dengan memberikan baucar pembelian secara PERcuMA kepada lebih kurang 1,000 pelanggan terawal yang bernilai hampir RM70,000.









Datuk Hj Mohamed Faroz Bin Mohamed Jakel, Pengarah Urusan Kumpulan Jakel
Sesi Sembang Santai ini juga dimeriahkan lagi dengan sesi lelongan jualan “Happy Hour” untuk koleksi pakaian raya dimana setiap Duta Raya Jakel akan mempromosi dan menjual koleksi pakaian raya mereka dengan harga runtuh untuk pelanggan Jakel.

Bagi peminat kurta, anda boleh lah membeli kurta Hairul Azreen.






Untuk koleki baju kurung pula, Jakel menjual baju kurung Ayda Jebat, Hanis Zalika dan Scha Alyahya



Koleksi Baju Melayu Aaron Aziz, Baju Melayu Nabil Ahmad, Baju Melayu Awal Ashaari dan Baju Melayu Harith Iskander.







Pelbagai koleksi pakaian yang ada di Jakel. Semuanya sesuai untuk seisi keluarga. Koleksi kanak-kanak pula ada Upin dan Ipin, Lara Alana dan Yusuf Iskandar.






Selain itu, Jakel telah bekerjasama dengan pihak Boost untuk memudahkan pelanggan membuat pembayaran secara online. Pelanggan Jakel boleh membuat transaksi bayaran secara cashless disamping mendapatkan mata ganjaran pada setiap kali transaksi pembayaran dilakukan.

koleksi-koleksi pakaian di Jakel dan 
kempen Jakel Barulah Raya di Jakel 
bolehlah ikuti info terkini di :