Terkini | New

AMAZING THAILAND Health and Beauty.

AMAZING THAILAND Health and Beauty.

Tourism Thailand dengan kerjasama 
Tourism Thailand (TATKL) mempromosikan lagi kempen mereka iaitu Amazing Thailand Health and Beauty di Malaysia bagi memperluaskan pasaran kecantikan dan kesihatan yang popular di Thailand sempena mengalu-alukan kedatangan pelancong dari seluruh dunia.





Event ini berlansung pada 17 Mei 2018 di Hotel Intercontinental Kuala Lumpur  dan dihadiri oleh pelbagai ejen pelancongan, media dan tetamu undangan. 

Ucapan alu-aluan Mr. Ahman Mad-Adam, Director of Tourism Authority of Thailand (Malaysia & Brunei) yang menerangkan pelbagai konsep pelancongan untuk menarik lagi minat pengunjung.

 Sedikit penerangan dari Mr Richard Lim Chew Lee, Marketing Manager, ITourism Authority of Thailand 
(Malaysia & Brunei)  yang memberikan gambaran statistik dan tempat-tempat baru yang menarik di Thailand.














Tetamu undangan Dr. Rataporn Ungpakonrm, Medical Director of Apex Medical Center. Persembahan dan penyampaian pelbagai inovasi terkini di Thailand mengenai Rawatan alternatif yang  menjadi satu trend kesihatan yang popular yang memberi tumpuan kepada pemulihan struktur dan fungsi kesihatan.









Sebagai destinasi pelancongan yang terkenal, Thailand ia telah diiktiraf di kalangan penyedia Kesihatan dan Kesihatan peringkat tertinggi di dunia. Menurut laporan oleh, konsultasi bebas, VISA dan Oxford Economics, Thailand sekali lagi telah disahkan sebagai salah satu destinasi pelancongan perubatan terkemuka di Asia.

Amazing Thailand bercita-cita untuk memperluaskan gabungan kesihatan dan kecantikkan pelancongan. Telah dibuktikan Thailand memiliki tumpuan utama dari segi kecantikkan dan kesihatan.