Terkini | New

RICHWORLD TRAVEL AND TOURS TAWAR PAKEJ KEMBARA UMRAH BERSAMA SABRI YUNUS

RICHWORLD TRAVEL AND TOURS berpeluang bekerjasama bersama artis yang telah viral dengan Drama Pok Ya Cong Codei iaitu Sabri Bin Yunus. 
"Umrah Cong Codei Bersama Pok Ya"

Pakej kembara umrah bersama selebriti Pok Ya di lancarkan agar peminat-peminat dapat bersama-sama dengan artis kesayangan mereka untuk menunaikan umrah. 

Richworld Travel And Tours merupakan sebuah syarikat pelancongan yang berlesen bagi mengendalikan Pakej Umrah dan Ziarah. 

Melalui pakej 12 hari 10 malam ni yang akan dijual dengan harga bermula RM 5,450 para Jemaah akan menetap di Hotel Concorde Madinah dan juga Tanah Haram Mekah yang kedua-dua mengambil masa 5 minit perjalanan dari hotel.












MOU on Business Collaboration with Kazai Innovative Ideas Solution. 




RICHWORLD TRAVEL adalah salah satu syarikat dalam kumpulan Syarikat RG yang beroperasi di Kuala Lumpur. Pendapatan Kumpulan melebihi RM20 juta setahun meliputi beberapa anak syarikat bawahnya iaitu:-

-Perkhidmatan Pembekalan Kawalan Keselamatan
-Perkhidmatan Pembekalan Makanan Bermasak Halal
-Perkhidmatan Pembekalan Kebersihan
-Perkhidmatan Pembekalan Latihan (Training Provider)
-Perkhidmatan Pelancongan





Pakej"Umrah Cong Codei Bersama Pok Ya" para jemaah dapat merasai kelainan mengerjakan ibadah Umrah dengan RICHWORLD TRAVEL di mana mereka dapat bersama-sama dalam majlis Khatam Al-Quran dan tahlil di Masjid Nabawi dan Masjidil Haram di Mekah.




Kepada semua peminat Sabri Yunus yang ingin menyertai kembara umrah bersama RICHWORLD TRAVEL bolehlah membuat tempahan hari ini dengan hubungi:


Pejabat RICHWORLD TRAVEL talian
03 -9174 7003 / 09 – 760 7121
WhatsApp 011-20048989
Iman 011-3788 1947

Facebook 
Page FB