Terkini | New

Kejora Garden Resort Pulau Pangkor.

Peluang yang ada ini kami kongsikan bersama anda dengan menjelajah serta meneroka tempat-tempat menarik yang boleh anda dilawati. Perjalanan kami ke Pulau Pangkor dengan pantai yang indah dan pelbagai aktiviti riadah di sana.


Perjalanan mengambil masa sekitar 4 jam menaiki bas dari TBS terminal kuala lumpur menuju ke hentian bas Lumut daerah Manjung, Perak. Jika di Jeti Lumut perjalanan menaiki feri agak lama sedikit berbanding di Jeti Marina. 

Penginapan seterusnya kami kongsikan adalah adalah di Kejora Garden Resort Pulau Pangkor. @kejoragardenresort

 Kejora Garden Resort Pulau Pangkor berada betul-betul di tengah pekan Pulau Pangkor. Jika anda lihat kapal besar dan papan tanda di bwah pasti sudah tima di Resort ini. Apa kata anda lihat sendiri gambar-gambar dan video yang sempat kami rakamkan.














Jika menginap di sini pastikan anda keluar berjalan sambil menikmati udara pantai dan berbelanja di kedai-kedai cenderamata berhampiran. Terdapat juga pelbagai kedai-kedai makan berhampiran.



Kejora Garden Resort Pulau Pangkor.

Instagram : @kejoragardenresort


Pengembaraan kami ke negeri Perak 
#Traveloguemalaysia bersama Borakkita.com dengan kerjasama Tourism Perak menjelajah destinasi Pulau Pangkor. 

Sekalung penghargaan tahniah kepada @Majlisperbandaranmanjung dan@Tourismperak kerana menjemput kami datang memeriahkan lagi Pulau Pangkor.

Ikuti perkembangan trip ini dengan mengikuti hashtag #TraveloguePulau . Terima kasih buat para sponsors Perodua Malaysia, Canon Malaysia, 888TeaCoffee, Desa Alam Batek, Mama Mia Skin, Mod Gear kerana telah menaja travelogue trip 5H4M ini.